본문 바로가기
Living in America/The Two of Us

To visit music store:음악 가게를 방문하다

by Deborah 2018. 12. 12.


남편님이 새로운 바람이 불었다. 그건... 바이올린을 연주하기 시작했다는 것이다.

왠 바이올린이 집에 있느냐고 묻는다면, 원 주인은 막내아들 가온이의 것이였다.

주인을 잃어 버린 바이올린을 안타깝게 여기신 남편님은 연주를 하고 있었다.

물론 처음 연주를 하시는지라 이상한 소리가 나왔다. 고통스럽지만 참고 들어야 했다.


하하하하하..



There was a new breeze for my husband. It's... he started playing the violin.

When asked why the violin was at home, the original owner was my youngest son, Gaon.

My husband, who felt sorry for the violin that had lost its owner, was playing.

Of course, there was a strange sound because it was his first performance. It was painful but I had to bear with it.




미국의 악기 가게의 모습을 사진으로 담았다.


The photo shows the American instrument shop.


가게의 내부의모습이다.


It is the appearance of inside the shop.




In front of the music store


가게의 정면모습이다.



옆 건물은 이곳에서 유명한 로컬 이탈리아 음식점이 있었다. 


The building next door had a famous local Italian restaurant here.







어휴.. 당신이란 남자..못하는게 뭐가 있어?

하하하..

연주 잘하죠. 재봉질 잘하죠, 하모니카 잘 불죠, 자동차 수리도 잘하죠. 

고등학교때 전교 일등을 했죠. 

ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ



헉 글을 쓰다보니 팔불출이 된 기분이다아아..


 

A man like you, what can you do?

He's good at playing, he's good at sewing, 

he's good at playing harmonica, he's good at fixing cars. 

When he was in high school, he was the Valedictorian.




Writing makes me feel like I'm praising him.


아폴로님을 위한 연주가 시작되었다. ㅋㅋㅋㅋ


He start playing for Apollo


Apollo listened a little while.. then..

아폴로님은 한참을 듣고 계시더니 ㅎㅎㅎㅎㅎ 



Who can stop him. Help me!!


누가 우리 주인님 좀 말려주세요!!!





이렇게 자리를 피하는 사태가 발생했다. ㅋㅋㅋㅋ 



Like this is avoided.




당신에게


내게는 늘 따스한 모닥불 같은 존재인 그대

새로운것에 도전을 하는 모습을 보여준 그대

늘 아침마다 고맙고 사랑한다는 말을 해주는 그대

내가 세상에서 제일 섹시하고 예쁘다고 말해주는 그대


이렇게 수 많은 수식어를 갖다 부쳐도 모자랄 당신을 있는 그대로 사랑합니다.



To you.




You are always like a warm bonfire to me


You've shown yourself challenging something new.


You always say thank you and love you in the morning


You tell me that I am the sexiest and most beautiful girl in the world




I love you as you are, even if I send you so many modifiers.



반응형